DSpace

Future University Hakodate Academic Archive >
研究者 >
メタ学習センター >
ダミアン・リヴァーズ >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10445/7659

タイトル: Native-Speakerism in Japan: Intergroup Dynamics in Foreign Language Education
著者: Rivers, Damian
Houghton, Stephanie
アブストラクト: The relative status of native and non-native speaker language teachers within educational institutions has long been an issue worldwide but until recently, the voices of teachers articulating their own concerns have been rare. Existing work has focused upon the struggle of non-native teachers, but this innovative volume explores language-based forms of prejudice against native-speaker teachers.
研究業績種別: 著書/Book
資料種別: Book
査読有無: あり/yes
単著共著: 共著/joint
年月日: 2013年2月18日
出版社: Multilingual Matters
出現コレクション:ダミアン・リヴァーズ

ファイルダウンロード:

このコンテンツにファイルはありません。

このアーカイブに登録されているコンテンツはすべて著作権により保護されています。
著作権を遵守の上、ご利用ください。

 

Copyright © 2010-2012 FUTURE UNIVERSITY HAKODATE.
Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard