DSpace

Future University Hakodate Academic Archive >
研究者 >
情報アーキテクチャ学科 >
マイケル・ヴァランス >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10445/7577

タイトル: Avatars, LEGO Robots and Immersive Learning: a case study exploring the development of learners’ programming and cognitive skills using LEGO robots in an international collaborative learning environment.
著者: Naamani, C.
Vallance, Michael
研究業績種別: 原著論文/Original Paper
資料種別: Journal Article
査読有無: あり/yes
単著共著: 共著/joint
年月日: 2013年
出現コレクション:マイケル・ヴァランス

ファイルダウンロード:

このコンテンツにファイルはありません。

このアーカイブに登録されているコンテンツはすべて著作権により保護されています。
著作権を遵守の上、ご利用ください。

 

Copyright © 2010-2012 FUTURE UNIVERSITY HAKODATE.
Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard