DSpace

Future University Hakodate Academic Archive >
研究者 >
情報アーキテクチャ学科 >
マイケル・ヴァランス >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10445/5745

タイトル: Criteria for the implementation of learning technologies.
著者: Vallance, Michael
Vallance, K.
Matsui, M.
アブストラクト: The grand narrative of educational policy statements lack clear guidelines on Information Communica- tions Technology (ICT) integration. A review of current academic literature fails to provide consistent strategies for institutions and practitioners determined to adopt ICT in an informed way. This chapter introduces criteria for the successful implementation of ICT-enabled tasks. It argues that the integra- tion of ICT is best supported by a pedagogy that facilitates experiential learning and a development of academic competencies. The context for demonstrating the importance of the informed use of ICT is a research project entitled, “iPod therefore iWrite,” in which multiple-media content was developed by students in Japan and the United Kingdom.
研究業績種別: 著書/Book
資料種別: Book
査読有無: あり/yes
単著共著: 共著/joint
発表雑誌名,発表学会名など: In M. Thomas (Ed.). Handbook of Research on Web 2.0 and Second Language Learning.
開始ページ: 1
終了ページ: 19
年月日: 2009年
出版社: IGI Global: Hershey, USA.
出現コレクション:マイケル・ヴァランス

ファイルダウンロード:

このコンテンツにファイルはありません。

このアーカイブに登録されているコンテンツはすべて著作権により保護されています。
著作権を遵守の上、ご利用ください。

 

Copyright © 2010-2012 FUTURE UNIVERSITY HAKODATE.
Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard