DSpace

Future University Hakodate Academic Archive >
研究者 >
情報アーキテクチャ学科 >
マイケル・ヴァランス >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10445/5741

タイトル: Using Information Technology in the Language Classroom (3rd edition)
著者: Towndrow, P. A.
Vallance, Michael
アブストラクト: Knowing why Information Technology (IT) is useful is a key element in knowing how to use it effectively. How, then, can technology be used in an informed way? This is an introductory text for teachers, students and academics who need to understand and justify their roles in IT-rich language learning contexts. It aims to develop an awareness of the potential benefits and shortcomings associated with the use of IT in the design, production and implementation of language learning tasks and lessons. Key discussion areas include computer assisted language learning, digital literacy, IT and educational policy-making, digital scepticism, language testing and assessment, IT and the study of literature and using computers with young learners.
研究業績種別: 著書/Book
資料種別: Book
査読有無: あり/yes
単著共著: 共著/joint
年月日: 2004年
出版社: Longman: Singapore.
出現コレクション:マイケル・ヴァランス

ファイルダウンロード:

このコンテンツにファイルはありません。

このアーカイブに登録されているコンテンツはすべて著作権により保護されています。
著作権を遵守の上、ご利用ください。

 

Copyright © 2010-2012 FUTURE UNIVERSITY HAKODATE.
Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard