DSpace

Future University Hakodate Academic Archive >
研究者 >
情報アーキテクチャ学科 >
マイケル・ヴァランス >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10445/5740

タイトル: Teaching English to Chinese ESL students: classroom practices
著者: Kwah, P. F.
Vallance, Michael
アブストラクト: This book is a collection of pragmatic articles developed from over a decade teaching Chinese students. The contributors offer unique insights on how students from China can become better communicators and listeners, develop academic reading and writing skills, build independent learning strategies, and conduct teamwork to blend all language skills in meaningful ways. This book has been written for pre- and in-service English teachers teaching Chinese students at the tertiary level.
研究業績種別: 著書/Book
資料種別: Book
査読有無: あり/yes
単著共著: 共著/joint
年月日: 2005年
出版社: Longman: Singapore.
出現コレクション:マイケル・ヴァランス

ファイルダウンロード:

このコンテンツにファイルはありません。

このアーカイブに登録されているコンテンツはすべて著作権により保護されています。
著作権を遵守の上、ご利用ください。

 

Copyright © 2010-2012 FUTURE UNIVERSITY HAKODATE.
Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard