DSpace

Future University Hakodate Academic Archive >
Faculty and Students >
Dept. of Media Architecture >
Mima, Noyuri >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10445/2451

Title: コンピュータ教育実践例にみる思考の状況依存性と学習環境のデザイン
Authors: 美馬, のゆり
Abstract: 学校の授業の中でコンピュータ・ネットワークを利用することによって、子どもの参加の仕方、学習過程がどのように変化するかを、実験的実践を通して、状況的認知による学習理論である正統的周辺的参加の視点から考察。
Research Achievement Classification: 国内学会/Domestic Conference
Type: Presentation
Peer Review: なし/no
Solo/Joint Author(s): 単著/solo
Date: Sep-1991
Appears in Collections:Mima, Noyuri

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Copyright © 2010-2012 FUTURE UNIVERSITY HAKODATE.
DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace