DSpace

Future University Hakodate Academic Archive >

: 著者一覧 松原 仁

移動: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
あるいは、最初の数文字を入力してください:   
ソート項目: ソート順: 表示件数 表示著者数:
検索結果表示: 1 - 20 / 239
日付タイトル著者論文
2006年9路盤問題によるコンピュータ囲碁の評価(その1)鎌田, 真人; 下館, 実之; 松原, 仁
2005年A cognitive Science Approach to Shogi Playing ProcessesIto, Takeshi; Matsubara, Hitoshi; Grimbergen, Reijer
2003年8月A Computer Game Using Galvanic Skin ResponseSakurazawa, Shigeru; Munekata, N.; Yoshida, N.; Omi, A.; Tsukahara, Y.; Matsubara, Hitoshi
2009年6月A method to estimate robot's location using vision sensor for various type of mobile robotUchimoto, Tomohiro; Suzuki, Sho'ji; Matsubara, Hitoshi
2009年6月A method to estimate robot’s location using vision sensor for various type of mobile robotsUchimoto, Tomohiro; Suzuki, Sho'ji; Matsubara, Hitoshi
2003年AI事典 第2版土屋, 俊; 中島, 秀之; 中川, 裕志; 橋田, 浩一; 松原, 仁; 高間, 康史
2003年AI事典第2版土屋, 俊; 中島, 秀之; 中川, 裕志; 橋田, 浩一; 松原, 仁; 大澤, 幸生; 高間, 康史
2005年Chunking in ShogiIto, Takeshi; Matsubara, Hitoshi; Grimbergen, Reijer
2006年Design of Positive Biofeedback Using a Robot’s Behaviors as Motion MediaMunekata, Nagisa; Yoshida, Naofumi; Sakurazawa, Shigeru; Tsukahara, Yasuo; Matsubara, Hitoshi
2006年9月Design of Positive Biofeedback Using a Robot’s Behaviors as Motion MediaMunekata, Nagisa; Yoshida, Naofumi; Sakurazawa, Shigeru; Tsukahara, Yasuo; Matsubara, Hitoshi
2013年Design of the Smart Access Vehicle System with Large Scale MA SimulationNakashima, Hideyuki; Matsubara, Hitoshi; Hirata, Keiji; Shiraishi, Yoh; Sano, Shoji; Kanamori, Ryo; Noda, Itsuki; Yamashita, Tomohisa; Koshiba, Hitoshi
2011年10月14日Detecting Real Money Traders in MMORPG by Using Trading NetworkFujita, Atsushi; Itsuki, Hiroshi; Matsubara, Hitoshi
2004年Electronic mentor “E-Buddy” for mental support system of the emergencyHata, Masayuki; Matsubara, Hitoshi
2004年7月Entertainment Feature of a Game Using Skin Conductance ResponseSakurazawa, Shigeru; Yoshida, N.; Munekata, N.; Tsukahara, Y.; Matsubara, Hitoshi
2004年9月Entertainment Feature of the Computer Game Using a Biological Signal to Realize a Battle with OneselfSakurazawa, Shigeru; Munekata, N.; Yoshida, N.; Tsukahara, Y.; Matsubara, Hitoshi
2004年Entertainment Feature of a Computer Game Using a Biological Signal to Realize a Battle with OneselfSakurazawa, Shigeru; Yoshida, Naofumi; Yoshida, Naofumi; Tsukahara, Yasuo; Matsubara, Hitoshi
2004年Entertainment Feature of a Game Using Skin Conductance ResponseSakurazawa, Shigeru; Yoshida, Naofumi; Munekata, Nagisa; Tsukahara, Yasuo; Matsubara, Hitoshi
2007年9月Experiments on Go Players' PerceptionTakahashi, Katsuyoshi; Ito, Takeshi; Muramatsu, Masakazu; Matsubara, Hitoshi
2010年11月17日Exploiting MMORPG Log Data toward Efficient RMT Player DetectionItsuki, Hiroshi; Takeuchi, Asuka; Fujita, Atsushi; Matsubara, Hitoshi
2007年6月Extracting Important Features by Analyzing Game Records in ShogiTosaka, Kosuke; Takeuchi, Asuka; Soeda, Shunsuke; Matsubara, Hitoshi
検索結果表示: 1 - 20 / 239

 

Copyright © 2010-2012 FUTURE UNIVERSITY HAKODATE.
Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard